fredag 4 mars 2011

Stressad en fredagmorgon

Idag börjar båtmässan och jag sitter och pillar med de sista grejerna på filmen jag ska visa upp där.

Det är stressigt, speciellt när jag är tvungen att sätta igång en rendering som gör att jag inte kan göra så mycket annat än att sitta och vänta. Samtidigt är det rätt skönt att faktiskt inte kunna göra något ibland. Jag försöker öva på att inte stressa upp mig över det, utan snarare använda den lilla stunden till att varva ner och samla mig.

Jag hittade det här YouTube-klippet som är ett bra sätt att få tänka på något annat en stund.

Ja, och sen vill jag bara säga att jag är överväldigad över all positiv respons jag fått på mitt förra blogginlägg. Jag har alldeles för mycket att göra just precis nu för att kunna göra min tacksamhet och min ödmjukhet inför alla reaktioner rättvisa i ett blogginlägg, men jag hoppas att jag får mer tid ikväll.

Tills dess vill jag bara säga att jag älskar er. Ni är fantastiska och ni gör mig så glad.