lördag 15 januari 2011

[Resa] Konsten att posera

Jag gillar att resa. Att få besöka nya platser, träffa nya människor och uppleva nya smaker.

När jag reser med pappa tas det inte så mycket bilder. Jag har ingen kamera och pappa fotograferar sparsamt. När han väl fotograferar vill han dock att jag ska posera fint.

Här poserar jag i blåsten framför röda havet. Notera hur jag använder håret för att ge betraktaren en känsla av vindhastigheten.

Här står jag framför en flera tusen år gammal stenhög och en obelisk i vid Karnak Temple i Luxor. Notera hur jag lutar huvudet för att skapa symmetri med den lutande obelisken.

Här står jag framför två statyer i utkanten av Uldum. Notera statyerna saknar ansikten och hur jag önskar att jag gör det.

Här står jag framför solnedgången i öknen. Notera hur fin den är.

Jag och en kamel. Notera att kamelen ser nöjdare ut än jag, det är viktigt att inte försöka överglänsa bakgrunden.

Jag och en teenage non-mutant ninja turtle. Notera hur vi tycker om varandra, vi är bara lite mutagen ifrån att vara precis likadana. TURTLE POWER!