tisdag 25 januari 2011

"HAR NI SPELAT IN EN TIMME MATERIAL?!"

Jag och Lars spelade in över en timme filmmaterial i studion igår. Kollegorna undrade hur det var möjligt.

Nu har jag gått igenom en del av materialet och kommit fram till att det mesta var skitsnack där kameran lika gärna hade kunnat vara avstängd. Å andra sidan var det en övning i att vara så naturlig som möjligt framför kameran, så att skitsnacka behövdes nog.

I klippet här pratar vi om vad vi borde ha för vatten i studion. Saltvattenglaset som vi mätte ledningsförmågan i i förra veckan är fortfarande inte bortstädat och alla som kommer in i studion undrar vad vi har i glaset.
Om jag får kommentera klippet, och det är klart att jag får, för det är ju min blogg, så vill jag säga att jag gillar min "blubb-blubb-blubb"-beskrivning av en Water Cooler. Ibland räcker det med att härma ljudet för att Lars ska förstå vad jag pratar om.