söndag 13 september 2009

Snark, snark. En timme senare.

Okej, en liten uppdatering för alla er som är nyfikna. Det borde ni vara. Det är jag med.

Hur som helst kan jag meddela att det som händer just precis nu är följade:




I am not making this up. Snark, snark, snark. Kan det bli mer tråkigt. Troligen inte. Lite roligt är det iallafall att jag fångade det på film (även om ni inte kan se något).

Snacka om antiklimax. Kommer nog få grymt mkt skit för detta. Av typ alla.

"Varför gjorde du så?"

Hej och hå. Vad vet jag? Captain on the bridge!

Var kul så länge det var spännande. Är inte så spännande just nu. Kommer nog inte bli det heller. Eller vad vet jag. Jag är i alla fall grymt trött. Är det kapten jag hör? Troligen. Han vill att jag ska sova. Kanske borde lyssna den här gången.

Go'natt.