torsdag 11 februari 2010

Scorponok på Spotify!

HELL YEAH!
Fram tills nu har jag varit tvungen att lyssna på Scorponok-låten från Transformerssoundtracket på YouTube. Den har fungerat som min pepplåt som jag lyssnar på när jag vill känna mig stark och oövervinnerlig (och det vill jag nästan hela tiden.)

Nu behöver jag inte förlita mig på YouTube längre utan kan istället lyssna på den underbara låten i Spotify istället. Det gör att jag kan mixa in den med andra låter som får mig att känna mig oövervinnerlig.

Låten är väldigt trallvänlig. När jag snör på mig mina skor och tar på mig min rock som gör att jag ser ut som Jason Bourne brukar jag nynna på den, gå med mycket bestämda steg och känna mig hur cool som helst.

(Partiet som jag nynnar på är mellan 2:32 och 3:20 i Spotify-versionen och mellan 1:05 och 1:50 i YouTube-versionen.)