tisdag 12 april 2011

Jag har så sjukt mycket sex

...i mina drömmar. I alla fall de senaste nätterna. Jag vet inte riktigt varför men det är hur awesome som helst.

För att ingen ska känna sig ofrivilligt inkluderad eller exkluderad har jag valt att ta bort alla namn från det här inlägget.

Natten till igår drömde jag att det var en söt tjej som halkade ut i gatan precis framför en buss. Eftersom jag har jedireflexer så kastade jag mig ut för att rädda henne, vilket jag gjorde, men eftersom jag har hybris även i mina egna drömmar hann jag själv inte undan.

"Men Albert" tänker du "vad har det här med sex att göra?" Ingenting. Det har ingenting med sex att göra. Jag vaknade av ett ryck när bussen träffade mig och hade ont i hela kroppen. Det var svårt att somna om, ingen ställning kändes bra. När jag väl somnade om hamnade jag ovilligt i samma säng som en tjej som var skitjobbig. Och så hade vi sex. Mer kommer jag inte ihåg av den drömmen.

Drömmen från i natt kommer jag ihåg mer av och om den verkar osammanhängande så är det för att drömmar är det. Det kändes superlogiskt i mitt huvud.

Jag var i ett stort och gammalt hus, kanske ett hotel eller ett slott. Det hade en stor foajé med en reception, högt i tak, kristallkronor, tygtapeter och allt luktade gammalt. På tredje våningen fanns det en innergård med stampat jordgolv och två burar med varsin jätteapa i.

Vi var i ett sovrum med en stor öppen spis och två dörrar. Det var bara jag och den där tjejen som när vi var tillsammans med de andra hade verkat helt ointresserad av mig. Nu var hon det inte alls. Tvärtom var hon nästan jobbigt upphetsad.

Hon låste ena dörren och pekade på den andra. Den hade inget lås men det låg en stor hög av vita legobitar på golvet inte långt från den.

"Du måste bygga ett dörrstopp" sa hon samtidigt som hon började korva av sig sina strumpbyxor. Jag satte mig på huk framför legot och började bygga, dörren hade ett litet hål längst ner format som den där biten i Tetris som är tre bitar på rad och en i mitten. Om jag bara kunde få ihop mina legobitar så de passade i det hålet skulle dörren vara säkrad.

Jag kände hur hon kastade sina strumpbyxor mot mig men jag fortsatte bygga med mitt lego, mäkta stressad vill jag lova, jag fumlade med bitarna som alla tjejer i skräckfilmer fumlar med sina nycklar. Kände hur hennes fuktiga trosor träffade min kind, fick i sista legobiten, tryckte in min konstruktion i hålet i dörren, hörde ett otroligt tillfredsställande klonk, vände mig om och korsade avståndet från dörren till sängen i två steg.

"Som jag har längtat efter det här" lyckades hon få fram, hela hennes kropp skakandes av upphetsning. Vi hade helt amazing sex och plötsligt befann vi oss på ICA. Vi hade en stor kundvagn och var precis klara med handlandet när de ropade ut i högtalarna att det var någon som var borttappad. Vi fick panik, vi var tvungna att hitta honom.

Vi sprang omkring i butiken och letade, men hittade inget. Sprang in i hotell-lobbyn, inget där heller. Sprang upp för trappor och igenom korridorer. Han fanns ingenstans. Jag hittade en dörr som inte gick att öppna. Tog sats och rammade den. Den exploderade i miljoner vita legobitar. Jag skrattade till och letade igenom rummet bakom. Inget där heller.

Vi sprang igenom ett tvätteri, ett kök och en matsal. Hittade honom ingenstans. Till slut kom vi till innergården på tredje våningen och det var då vi insåg att det inte alls var några jätteapor som satt i burarna. Det var människor som hade blivit fångade och levt så länge i burarna med stampat jordgolv att de fått päls och knappt kunde prata längre. Den stora apan, eller människan, var personen vi letade efter. Den lite mindre apan var hans son.

Då vaknade jag.