måndag 19 juli 2010

Without You I'm Nothing

"Vad håller du på med? Är det där verkligen…? Vad ska du…? Du skämtar? Jag hoppas du skämtar. Albert, visst skämtar du? Du tänker väl inte…? Albert? Hallå?!"

"Nej, snälla sluta. Snälla sluta. Jag vill inte. Det är inte roligt längre. Snälla sluta. Snälla Albert. Sluta. Stop."

"Det var inte det här jag menade. Det här är inte det jag vill. Jag trodde att du… Det vara bara en lek. Jag lekte bara en lek. Jag trodde att du förstod det. Inte på allvar. Aldrig på allvar. Snälla Albert sluta!"

"FÖR I HELVETE ALBERT!!! VAD HÅLLER DU PÅ MED?!!! DET ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE!! SLUTA! NEJ!! NEJ!! SLUTA!! DU KOMMER FÅ SÅ JÄVLA MYCKET SKIT FÖR DET HÄR OM DU INTE SLUTAR!!!"

"Varför slutar du inte? Snälla Albert…? Albert? Hör du mig? Snälla Albert... varför? Snälla Albert sluta!"

"Okej. Du tycker att allt är mitt fel. Jag fattar. Fine. Jag erkänner, bara du slutar."

"Förlåt Albert. Förlåt mig. Jag tar tillbaka allting. Jag gör vad som helst bara du slutar. Snälla Albert, sluta! Snälla Albert det var mitt fel. Allt var mitt fel. Förlåt Albert. Säg vad jag kan göra för att du ska sluta. Vad som helst. Säg vad som helst och jag gör det Albert!"

"Säg nånting. Vad håller du på med? Varför slutar du inte? SÄG NÅTT. VA FAN ÄR DET DU GÖR?! ALBERT?!! Säg vad jag ska göra. Säg vad du vill att jag ska göra?! Albert!! JAG FATTAR INTE VAD DU VILL!!! VAD ÄR DET MED DIG?!"

"Hör du ens vad jag säger Albert?"

"Albert?"

"Är du där?"

"Hallå?!"