måndag 15 augusti 2011

[Zombies] INFILTRATÖREN

Jag var och dansade street idag. Som man gör. Det var rolig och jag var kass (även om läraren sa att jag inte var det, men det är hennes jobb).

Jag kommer hem, iklädd min Matt Damon-frisyr, tittar mig i spegeln och inser flera saker.

Vad är poängen med att zombiesäkra sin lägenhet om man är en zombie själv

1) Jag har ingen aning om varför mamma tycker att jag är lik Matt Damon. När jag ser mig i spegeln känner jag mig mer som hans karaktär i Team America än som Jason Bourne eller Will Hunting.



Anledningen till att Matt Damon är helt retarted i Team America är följande:
"While Matt Damon was originally meant to be an intelligent person in the film, Parker and Stone saw during production that his puppet was so malformed it 'looked retarded'. [And] they decided to have him only able to say his name."
Anledningen till att jag känner mig som honom är nog tydligt av bilden på mig.

2) Jag inser att jag svettats tokmycket. Jag fattar inte hur jag kan bli så varm och hur jag kan göra av med så mycket vatten. Vanligtvis blir jag andfådd långt innan jag hinner svettas så där mycket. Det är något som händer med min kropp...

3) Mina planer att zombiesäkra lägenheten har varit förgäves. Titta på mig! Det finns redan en zombie i min lägenhet och det var jag som släppte in honom. Nu gäller det att agera snabbt innan han äter upp mina blommor.

Som tur är kan jag nog se till att få död på honom genom att ge honom en ordentlig middag, ett stort glas vatten och en god natts sömn.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar