söndag 28 augusti 2011

[Tragik] Hinderbaneförbud

Jag blir så irriterad. De har stängt av hinderbanan för allmänheten.

När jag var vid hinderbanan i Karlberg igår var den inringad i rödvit varningstejp. Jag frågade några som var där varför och de berättade att det var förbjudet att använda den.

På hinderbanans hemsida läser jag anledningen:


Det hindrade i och för sig varken mig, de fyrtio andra som var där, eller killen klädd som Stålmannen som förmodligen ska gifta sig snart, från att använda hinderbanan i alla fall. Hade det räckt med en "all användning sker på egen risk"-skylt?

I andra nyheter är tydligen handgranatsbanan också förbjuden. Typiskt. Vart är det meningen att jag ska öva på att kasta handgranater nu liksom?!


De som har hand om Karlbergs parkområde är sånna party poopers.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar