tisdag 9 augusti 2011

[Insyn] Inte kul att va ful!


Min basilika mår fortfarande bra!

Det här är utsikten från mitt fönster. Det är det enda fönstret jag har så jag försöker se till att det släpper in så mycket ljus det kan. Och så låter jag det stå öppet så ofta det går för att få in den där fräscha stadsluften i lägenheten.

Fram tills idag har jag inte riktigt tänkt på att om jag kan se ut så kan någon annan se in. Jag har glatt traskat omkring på mina 31 m² i olika klädnadsgrad. "Inget problem!" har jag tänkt, det är ändå ingen som ser och om någon ser lär de inte bry sig.

Så kommer jag hem idag och upptäcker att de visst bryr sig.

Alla mina grannar har satt upp skydd för sina fönster för att slippa se mig springa omkring klädd och oklädd i lägenheten. Jag vet att min kropp är klen — det är ju därför jag har börjat träna. Jag hade ingen aning om att det var såhär illa.

Man kan ju bli deprimerad av mindre.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar