fredag 4 juni 2010

Captcha Fail


Åh, jag tyckte iaf att det var roligt. Men så har jag väldans fredag på jobbet idag.

"Kan jag få lägga min under din?" - Självklart!
"Kan jag få smaka på din korv?" - Javisst!

En sån dag helt enkelt. Var förresten mycket trevligt på lunchen idag. Vi satte upp en grill och grillade sånna här vahetere, eh vahetere... och det var supergott!

Igår skjutsade jag några kollegor, vi passerade en kvinna och jag kommenterade att hon såg ut att frysa. "Hade hon styva bröst?" frågade Marie, "Nej" svarade jag "hon stod och gjorde en åkarbrasa".

Så idag satt jag mellan Marie och Ajla. Solen gick i moln och jag började frysa så jag gjorde en liten åkarbrasa. Jag vände mig mot Marie och sa "Jag fryser" och fortsatte "och det gör Ajla också".

Marie såg först lite förvånad ut, sen trillade polletten ner och hennes blick flyttades kvickt från mig till Ajlas bröst. Ajla såg också förvånad ut och undrade varför Marie stirrade på hennes bröst. "Flashbackhumor" svarade jag.