måndag 30 maj 2011

Ny vecka, nya utmaningar

Äntligen måndag!

Jag vaknade av att trädet utanför mitt fönster försökte ta sig in. Jag tror det gillar mig! Ibland öppnar jag fönstret så det får chans att hälsa ordentligt.



Den här veckan skulle kunna bli precis hur bra som helst, trots att jag redan har lägenhet, linser och teve. Ikväll är det avslutning på läxhjälpen för den här terminen, imorgon Baksmällan del 2*, onsdag studentmottagning och fredag X-Men: First Class.

Och det är bara vad jag har planerat. Som alla vet sker de mest fantastiska sakerna helt oväntat.

*Är det bara jag som stör mig på att de använde IMPACT som typsnitt i trailern? Det känns lite simpelt på något vis, som att de inte pallade med att hitta ett mer speciellt typsnitt, fast om Avatar använder sig av Papyrus kanske jag inte ska klaga på uppföljaren till The Hangover.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar