onsdag 17 februari 2010

This is it!

Jag ska precis dra iväg för att spöa Anton i squash. Jag har inte spelat på över fem år, och när jag spelade senast är jag inte ens säker på att jag var bra, trots det känner jag att mitt självförtroende är på topp. Varför?
  1. Jag har suttit hela morgonen och lyssnat på Scorponok på Spotify. (HELL YEAH!)
  2. Anton har spelat squash med två studs. (Jag har alltid spelat med en studs, så jag fattar inte riktigt varför Anton ska behöva två. Jag antar att det kommer att visa sig.)
  3. Det känns bra, helt enkelt. (Kanske är en sån dag.)
Vi får se vad som händer. Jag laddar i alla fall inför STRIDEN som om det vore årtiondets viktigaste. Och det är det nog, har inte hunnit tävla så mycket det här årtiondet.

Om ni vill få chans att bevittna denna historiska händelse, när två helt otränade spelare försöker besegra varandra i squash, är det bara att ta sig till Kista till klockan 07:00 idag och vara publik. Ju fler som kommer desto bättre (vi kan ha en klapptävling efteråt om ni vill).

Oavsett hur många som dyker upp (inga?) så kommer jag att presentera en rapport på hur det gick senare idag.

OVER AND OUT.