tisdag 23 mars 2010

Världens coolaste systrar!

När jag kom hem idag så låg det här på golvet:

Jepp, det är ett vykort. Från HONGKONG! Hur coolt är inte det?! Jag kunde gissa vem det var från, men det var ändå spännande att vända på och läsa!

Jag har helt klart världens coolaste systrar (vill inte glömma bort Stella, som också är hur cool som helst). Läs gärnas Majas massiva megainlägg Hong Kong STYLE! Hon tar så fina bilder och är så cool på sin blogg. Jag blir avundsjuk varje gång jag läser.

Hur som helst blev jag väldigt glad när jag fick Majas vykort. Det är inte det första vykortet jag fått den här månaden (mer om det senare) men det är det som färdats längst och det känns mäktigt att inse hur långt det här lilla vykortet har färdats (över 800 mil).

Jag känner mig så lyckligt lottad som är omgiven (eller om inte omgiven så i alla fall ihågkommen och uppmärksammad) av så fantastiska och underbara människor. Ni gör allt mycket roligare och trevligare och om jag kan ge er bara en uns av den lycka ni ger mig skulle jag bli ännu stoltare och gladare.