fredag 18 juni 2010

Du är underbar!

Jag blir hela tiden påmind om vilka fantastiska människor jag är omgiven av. Ni slutar aldrig förvåna mig. Ni är underbara!

Inte nödvändigtvis för det ni gör, även om ni gör helt fantastiska saker, utan snarare för hur jag reagerar på det ni gör. För hur det känns.

Det behövs inte så mycket. Ett meddelande här, en kommentar där, ett telefonsamtal, ett mail, en tanke, en kram, ett leende. Åh, ja, ett leende. Ditt leende. Det smittar, det värmer, det är helt underbart.

Så sluta inte. Sluta aldrig. Never give up. Never surrender. Ni är starkare än ni tror. Du är starkare än du tror. Du kan mer. Betyder mer. Är mer.

Så tro på er själva på samma sätt som jag tror på er. Tro på dig själv på samma sätt som jag tror på dig. Ni är underbara. Du är underbar! Glöm aldrig det.